MaykaWorld
MaykaWorld

'Tokyo Ghoul: re' Berkongsi Adegan Seks Pertama


Filem Apa Yang Dapat Dilihat?
 
'Tokyo Ghoul: re' Berkongsi Adegan Seks Pertama

Terdapat satu bab tertentu Tokyo Ghoul: semula peminat tertanya-tanya bagaimana ia akan disesuaikan dengan siri anime. Tetapi peminat melihat dalam episod terbaru bagaimana Tokyo Ghoul: anime re mendekati adegan seks pertamanya.

Tanpa terperinci seperti adegan asal Sui Ishida, adegan seks pertama siri ini masih merangkumi perjalanan salah satu hubungan pusat siri ini. Spoiler utama mengikuti!


Setelah berjaya menangkis Mutsuki, Touka dan Kaneki melarikan diri ke lokasi sepi. Berdiri di bawah bulan purnama, emosi keduanya saling mendidih dan keduanya mengesahkan hubungan fizikal dengan tidur antara satu sama lain. Manga asli Ishida mendedikasikan keseluruhan bab ke tempat kejadian (Bab 125, bagi mereka yang ingin tahu) dan ia menggambarkan sifat tidak kemas, memalukan, tetapi romantis pada kali pertama mereka.

Versi acara anime kurang grafik (bermula kira-kira sembilan minit hingga Episod 19, bagi mereka yang ingin tahu), tetapi masih menunjukkan banyak gambaran eksplisit yang diharapkan dari pemandangan seperti itu. Bermain sebagai montaj gambar (dengan kilas balik di antara waktu mereka bersama), pemandangan tersebut memperlihatkan banyak perincian manga tetapi tanpa ada interaksi antara keduanya.

Ini lebih visual, daripada audio visual kerana ia lebih memaparkan perasaan romantis dan artistik dari adegan seperti itu. Tetapi seperti dalam manga, ia mencapai apa yang ingin dilakukannya, tetapi para peminat masih mengabaikan apakah anime telah membina momen intim antara Kaneki dan Touka dengan betul atau tidak.


Awalnya diciptakan oleh Sui Ishida untuk Lompat Muda Mingguan Shueisha pada tahun 2011, Tokyo Ghoul terletak di dunia yang penuh dengan Ghoul, makhluk yang memakan manusia dan telah hidup di antara mereka secara rahsia. Seorang pelajar bernama Ken Kaneki berpeluang bertemu dengan salah satu hantu ini, dan akibatnya kecelakaan menyebabkan dia ditanam dengan organ dari hantu yang menyerangnya. Untuk menjalani kehidupan yang agak normal, Kaneki perlu memakan daging manusia untuk terus hidup. Oleh itu, dia dibawa ke dunia hantu yang penuh aksi ketika siri ini merenungkan siapa monster 'sebenar' itu.

Tokyo Ghoul: semula adalah sekuel yang dimulakan pada tahun 2014, dan ditetapkan dua tahun selepas peristiwa siri asal. Sekuel ini diikuti Haise Sasaki, seorang anggota CCG dan ketua pasukan penyiasat khas yang telah menanamkan senjata khas CCG, Quinque, ke dalam badan mereka dan pada dasarnya telah menjadi setengah hantu. Namun, penendangnya adalah bahawa Haise sebenarnya adalah Ken Kaneki dari siri asal yang menderita amnesia.