MaykaWorld
MaykaWorld

Seseorang Hanya Bocorkan Bijirin Raksasa Yang Tidak Pernah Ada


Filem Apa Yang Dapat Dilihat?
 

Musim menyeramkan biasanya dilancarkan Bijirin Raksasa General Mills kedua memasuki kedai , menandakan permulaan perayaan selama sebulan untuk semua perkara yang mengerikan dan menyeramkan. Manakala Tiga Besar—Boo Berry, Kira Chocula , dan Franken Berry—ditonjolkan setiap tahun, ia sering dilengkapkan dengan Yummy Mummy dan Frute Brute. Jarang sekali General Mills memutuskan untuk menambah raksasa baharu pada campuran, seperti pengenalan Carmella Creeper tahun ini, bijirin baharu pertama yang ditambahkan pada barisan dalam beberapa dekad.

Walaupun masing-masing maskot adalah ikon budaya pop dalam hak mereka sendiri, seorang di bahagian dalam telah berkongsi gambaran tentang lebih banyak maskot Bijirin Raksasa yang telah dilalui oleh General Mills pada tahun-tahun sejak pengenalan barisan itu pada tahun 1971. Semasa Count Chocula dan Franken Berry diperkenalkan pada tahun itu, Boo Berry tidak melihat kedai sehingga 1973, dan dia bersaing dengan segelintir yang lain.


Lihat siaran ini di Instagram

Siaran yang dikongsi oleh Jason Liebig (@collectingcandy)

Dalam catatan baharu membuat pusingan dalam talian, Boo Berry bersaing dengan Apple Mummy, Applespider, Ella Vanilla, Doctor Orangelove, Vanilla Gorilla, OranGenie, Professor Nutty, R-r-r-r Orange, dan Anna Banana. Siaran viral itu pertama kali dibuat oleh Fred Hauck, seorang pencinta raksasa yang bapanya membantu mereka bentuk maskot.

'Selamat Halloween semua pencinta Monster! Berikut adalah beberapa konsep dari studio ayah saya yang tidak berjaya,' tulis Hauck dalam kumpulan Facebook pengumpul. 'Mereka jelas mencuba beberapa profil rasa yang berbeza dan maskot dengan ini. Menarik bagaimana Booberry adalah buah beri, hantu dan ahli sihir.'


Siapa Carmella Creeper?

'Carmella Creeper ialah sepupu Franken Berry yang telah lama hilang serta DJ zombi dengan bunyi cemas yang sentiasa menjadi kehidupan parti,' kata jenama itu mengenai watak itu. 'Lengkap dengan sikap garang dan kelihatan sepadan, Carmella bersedia untuk menggegarkan keadaan di rumah agam berhantu Monsters dengan bijirin edisi terhadnya yang menampilkan kepingan berperisa karamel-epal dengan marshmallow Monster berwarna.'

Count Chocula dan Franken Berry dilancarkan pada Mac 1971, menurut laman web General Mills. George Karn, yang mereka bentuk Trix Rabbit yang asli pada tahun 1959, juga mereka bentuk Count Chocula. Pada tahun 1973, Boo Berry menyertai parti itu. Ketiga-tiga bijirin itu kekal di pasaran sejak itu, walaupun pada tahun 2009, bijirin itu menjadi barangan bermusim yang boleh didapati semasa musim menyeramkan. Ia bukan hanya Oktober apabila anda boleh mendapatkannya, walaupun; dalam beberapa tahun kebelakangan ini, mereka telah muncul di rak kedai pada bulan Julai atau Ogos.


  • Bijirin Raksasa Crocs Baru Terjatuh
  • Maskot Bijirin Raksasa Baharu Camella Creeper Mendapat Talian Dagangan
  • Carmella Creeper Baharu Bijirin Raksasa Digemari Peminat
  • Bijirin Raksasa General Mills Sudah Dikesan di Khalayak