MaykaWorld
MaykaWorld

Penjaga Galaxy Vol. 3: Pencipta Drax Jim Starlin Berfikir Dave Bautista Boleh Diganti


Filem Apa Yang Dapat Dilihat?
 
Penjaga Galaxy Vol. 3: Pencipta Drax Jim Starlin Berfikir Dave Bautista Boleh Diganti

Pencipta Drax berpendapat bahawa Marvel Studios dapat menyusun semula Penjaga Galaxy watak setelah Dave Bautista selesai dengan peranan. Bautista telah mengaku dia di tempat yang pelik dengan bermain Drax, merasa seperti, pada usia 52 tahun, dia sudah melewati kehendak mahu melakonkan watak dengan bajunya sepanjang masa . Dia juga berpendapat bahawa Marvel Studios menjatuhkan bola ketika meneroka latar belakang Drax. Jim Starlin mencipta Drax the Destroyer untuk Marvel Comics pada tahun 1973. Dia mengatakan bahawa dia dapat bersimpati dengan alasan Bautista untuk meninggalkan peranan Marvelnya setelah Penjaga Galaxy Vol. 3 .

'Saya dapat memahami memukul 54 dan tidak mahu menanggalkan baju anda lagi,' kata Starlin Berbalik . 'Marvel Universe akan terus bergerak dan mereka mendapati bahawa mereka telah menjana wang dari barang kosmik. Oleh itu, mereka kemungkinan besar akan melakukan lebih banyak perkara. Mungkin ada Drax lain di bawah garis; orang lain yang semestinya mempunyai separuh masa komedi Bautista. '


di mana untuk menonton kembali ke masa depan

Walaupun Marvel memiliki peran ulang pada masa lalu, kejadian tersebut jarang terjadi. Mereka biasanya menggunakan watak sokongan dengan masa skrin terhad sehingga saat itu, seperti Mesin Perang atau Hulk , keduanya dibuat semula setelah penampilan filem pertama mereka.

Sebaliknya, Bautista adalah bahagian penting dari Penjaga Galaxy pemeran ensemble. Setakat ini, dia muncul dalam empat filem dan akan mendapat lima kredit Marvel ( mungkin enam ) namanya sebelum dia menggantung pisau Drax untuk selamanya. Itu akan menjadi penyusunan semula yang lebih penting daripada apa sahaja yang dilakukan oleh Marvel sehingga sekarang .

berapa banyak ruang yang diambil oleh legenda puncak

Starlin mencipta Drax sebagai manusia bernama Arthur Douglas, yang dibunuh Thanos, bersama keluarga Arthur. Salah satu makhluk kosmik Marvel menghidupkan kembali Arthur dalam badan baru. Dia menjadi Drax the Destroyer, yang satu tujuannya adalah untuk membunuh Thanos. Walaupun Starlin berpendapat Bautista telah melakukan 'bang-up job' bermain Drax, dia kecewa dengan kekurangan perhatian Marvel terhadap versi watak sinematik.


'Roket mendapat lebih banyak dari penceritaannya, dan Gamora mendapat bahagian terbesar dari itu,' kata Starlin. 'Tetapi saya fikir Drax adalah yang terbaik dari sebilangan besar watak tersebut. Dia pastinya bintang komedi. ' Yang tidak boleh dikatakan Drax memerlukan latar belakang yang mendalam. 'Saya tidak fikir dia memerlukan lagi untuk memberitahu anda yang sebenarnya. Ia cukup sederhana. Dia adalah orang kejam besar yang kehilangan keluarganya. '

Adakah anda fikir Marvel harus menyusun semula Drax ketika Bautista meninggalkan peranan? Beritahu kami dalam komen. Penjaga Galaxy dan Penjaga Galaxy Vol. 2 sedang streaming sekarang di Disney +. Penjaga Galaxy Vol. 3 dibuka di pawagam pada 5 Mei 2023.